  • Data: 2005-01-21 06:52:47
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.cuvght.pqo.m@defcon.pl...

    > Niestety brak wykrywaczy albo nic mi o takowych nie wiadomo.
    > Cymbałów z filntą sam się boję.

    no wiec cos jest nie tak, zreszta to nie pierwszy przypadek, o ktorym slysze
    ze "mysliwy" zastrzelil komus psa, kiedys w zwiazku z tym ktos zastrzeli
    "mysliwego", bo gdyby to na mnie trafilo, musial by tej swojej flinty uzyc
    drugi raz, bo urwal bym my leb przy smej dupie, a patykami poszerzyl pole
    widzenia, nie zmienia to postaaci rzeczy ze sprawa powinna trafic do sadu

    pozdrawiam, tych normalnych nie strzelajacych do psow i wszystkiego co sie
    rusza, choc i tak nie do konca rozumiem zamilowanie do strzelania do
    zwierzat