  • Data: 2005-01-21 00:56:58
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cspiv7$c43$1@nemesis.news.tpi.pl Marta Wieszczycka
    <m...@d...pl> pisze:

    > Dlatego mam prośbę - w ramach tego bycia legalistą najpierw zapoznaj się
    > z przestrzeganym prawem, żeby się przypadkiem nie okazało, że jakiegoś
    > "zwyrodnialca" nie wyprowadziłeś z błędu, a tylko utwierdziłeś w
    > niesłusznym poczuciu bezkarności.
    Moją wpowiedź oparłem na danych uzyskanych podczas rozmowy z prezesem koła
    łowieckiego. Jestem tzw. "koniarzem", mamy wspólne z myśliwymi święto
    (Hubertus) i to łowczy podał mi te informacje. To było parę lat temu ale nie
    miałem powodu mu nie wierzyć, chociaż ludzi uprawiających ten proceder nie
    szanuję.
    Co wg Ciebie napisałem źle i gdzie moge szukać wykładni prawnych?

    Jotte