  • Data: 2002-08-01 17:12:16
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leon" <m...@i...pl> napisał w wiadomości:
    [...]
    > Dziekuje Ci za odpowiedz na moje pytanie. Własnie mnie to tak zdziwiło
    > dlaczego oni żądzą sie prawami islamu w naszym państwie. Nawet skoro jest
    > muzułmanką, a wiadomo ,żę tam kobiety nie mają nic zupełnie do
    powiedzenia,
    > traktowane są jak przedmioty (ozdoby), ale ona jest w Polsce. Jak ją z
    tego
    > wyciągnąć ona sama nie da rady.

    Za dużo nie wiadomych. Nie piszesz gdzie ona jest, czy Ty jesteś pełnoletni,
    na jakiej zasadzie odbywa się "sprzedaż" tej dziewczyny. Wiek dziewczyny
    sporo komplikuje ponieważ w chwili obecnej to rodzice są prawnymi opiekunami
    i oni decyduja o jej wychowaniu. To o co pytałem na pczątku jest istotne by
    okreslić czy doszło do naruszenia prawa.

    Serwiz