  • Data: 2002-08-01 16:49:31
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: "Leon" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy traktuje jak ozdobę?! To gdzie teraz znajduje się ta
    dziewczyna
    > ?!! Na terenie RP obowiazuje Polskie prawo (za wyjątkiem konsulatów) i to
    by
    > było punktem zaczepienia w kwestii rozważania co może ojciec tej
    dziewczyny
    > a co nie.
    >
    > Serwiz

    Dziekuje Ci za odpowiedz na moje pytanie. Własnie mnie to tak zdziwiło
    dlaczego oni żądzą sie prawami islamu w naszym państwie. Nawet skoro jest
    muzułmanką, a wiadomo ,żę tam kobiety nie mają nic zupełnie do powiedzenia,
    traktowane są jak przedmioty (ozdoby), ale ona jest w Polsce. Jak ją z tego
    wyciągnąć ona sama nie da rady.