  • Data: 2007-08-22 08:35:11
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No i bosko... Ale skręcanie z samochodu jest cywilne... A skręcanie z
    > komunii św. jest już w systemie religijnym. A tam zawiść i inne takie
    > są dość niemile widziane. Do tego przekłada się to na zdrowie
    > psychiczne dziecka.

    No to może pora zweryfikować światopogląd, ponoć należy nadstawić drugi
    policzek, a nie skręcac się z zawiści? Nie sądzę, żeby brak wypasionej
    sukienki powodował chorobę psychiczna - raczej brak zainteresowania ze
    strony rodziców, którzy nie potrafią dziecku wytłumaczyć, ze świat jest
    tak urządzony, ze jeden ma sukienki z lumpeksu, a drugi od Diora.

    > Bóg. Prawnie zapewne można figurować w rejestrach.

    Bóg? A nie Kościół?

    > I w imię tego nie praktykuje czyli olewa Boga?

    Nie praktykuje. Nie potrzebuje do życia zgodnie z Dekalogiem stada i
    przewodnika stada.

    --
    pozdrawiam
    Justyna