  • Data: 2007-08-22 10:42:03
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 10:35
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fagsgd$c4o$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to może pora zweryfikować światopogląd, ponoć należy nadstawić drugi
    > policzek, a nie skręcac się z zawiści?

    No właśnie. I szalejąca matka w tym wypadku daje negatywne wzorce dziecku.

    > Nie sądzę, żeby brak wypasionej
    > sukienki powodował chorobę psychiczna - raczej brak zainteresowania ze
    > strony rodziców, którzy nie potrafią dziecku wytłumaczyć, ze świat jest
    > tak urządzony, ze jeden ma sukienki z lumpeksu, a drugi od Diora.

    Ale mi nie chodzi o to, że dziecko się skręca z zawiści, ale mamusia...
    To mamusie prowadzą Akcję Komunia. A dziecko cierpi.

    > Bóg? A nie Kościół?

    No zakładamy, że Bóg przez Kościół obajwił swoją naukę. Więc jeśli ktoś tej
    nauki nie wypełnia (nie praktykuje) to nie kłóci się z Kościołem ale z
    Bogiem. Oczywiście pewne administracyjne zarządzenia można zapewne olać bo
    wypływają z samego KK a nie z Boga. Np. ja nie uznaję przyjmowania
    błogosławieństwa na stojąco. Uważam, że skoro Bóg mi błogosławi, to
    powinienem uklęknąć i się przed nim ukorzyć.

    > Nie praktykuje. Nie potrzebuje do życia zgodnie z Dekalogiem stada i
    > przewodnika stada.

    No skoro odrzuca Dekalog nawet to ciężko powiedzieć, że jest to osoba
    wierząca.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/