  • Data: 2007-08-22 09:22:33
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 10:28:01 +0200, Szerr napisał(a)
    w:<news:14c0bmt9lxgnc$.nr39zns0vn4r.dlg@40tude.net>:

    > Co do klas szóstych: wynik testu kompetencji a roczna ocena klasyfikacyjna
    > z zajęć edukacyjnych to dwie różne sprawy. W rekrutacji do gimnazjów liczy
    > się i wynik testu, i średnia na świadectwie.

    Co do wewnątrzszkolnych ustaleń w klasach 4-5: ocena klasyfikacyjna jest
    autonomiczną i niewruszalną co do treści fachową opinią rzeczoznawczą
    nauczyciela. Do nauczyciela należy decyzja, czy i w jakim stopniu chce
    odzwierciedlać w ocenie jakieś ogólnoszkolne testy wewnętrzne.

    --
    Quid leges sine moribus?