  • Data: 2004-07-08 16:17:23
    Temat: Re: mp3/zpav/kazza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > O, to teraz Kazą można fizycznie płyty CD (jako nośnik) przesyłać? Ale
    > nowoczesność. :>

    od poczatku watku czytaj.

    Posiada ktos plyte CD, zgrywa sobie piosenki na komp i zapisuje jako mp3.
    Bo to zrobic moze prawda? To tak jak bys zostawil drzwi otwarte w domu i
    mialbys
    odpowiadac za to ze ktos wszedl do Twojego mieszkania wzial noz i zarznal go
    kogos.
    Twoje mieszkanie, ufasz ludziom. A co oni zrobia ich sprawa, czy Cie
    "okradna"
    w jaki spsoob uzyja przedmiotow pochodzących z kradziezy.
    bo to on bedzie posiadac kradzione rzeczy (Twoje) nie Ty.
    P.