  • Data: 2004-07-08 17:00:26
    Temat: Re: mp3/zpav/kazza
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > rozumiem.
    > od poczatku watku czytaj.

    Ze zrozumieniem czytaj odpowiedzi. Nie psuj cytatów.

    A ponieważ popsułeś już cytowanie, to cofnij się dwa postingi wcześniej,
    zobacz co podkreśliłem i racz zrozumieć, do czego odnosiła się moja
    odpowiedź.

    Właścicielem ("czegoś co jest moje") to kolega może być - conajwyżej -
    nośnika, fizycznej kopi - i z nią niech robi to, co mu się żywnie podoba.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński