  • Data: 2003-08-08 19:01:51
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebasto" <s...@w...pl> wrote in message
    news:bh0reh$p5i$1@topaz.icpnet.pl...
    > faktycznie sobie tego nie zyczy i prosi Cie o pomoc. W pierwszym przypadku
    > musisz zrozumiec ze 13 lat to nie przelewki i na milosc nie ma rady :) W
    > drugim przypadku porozmawiaj z jego rodzicami, to przewaznie zalatwia

    Nie mam pewnosci (nie bede jej szpiegowal) czy corka sobie tego zyczy czy
    nie. Moze ja to rajcuje, ale nigdy nie wiadomo jak daleko moze sie posunac
    ta druga (starsza) strona i jak silny moze miec wplyw na dziecko.
    Jesli dziecko (13 lat to dziecko) nie potrafi sobie poradzic z miloscia, to
    z pomoca a nawet interwencja powinien przyjsc rodzic a nie po fakcie
    postawic oczy w slup.
    Pozniej sie wszyscy dziwia dlaczego dzieci rodza dzieci, popelniaja
    samobojstwa za nieprzemyslane kroki - i oczywiscie zaraz jest pytanie "A
    GDZIE BYLI RODZICE !?"

    Owszem, moze lepiej zajac sie praca, kariera, czymkolwiek innym byle nie
    dzieckiem.... Przeciez ona juz dorosla, NO NIE ? Zalosne ! Niech sobie
    jeszcze posiedzi godzinami w necie (czacie) w kafejce u kolezanki - przeciez
    to niegrozne...

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp