  • Data: 2003-08-08 18:53:02
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, zycze ci wobec tego aby twojej 13letniej corce (jesli taka masz bedziesz
    mial lub nie bedziesz mial w ogole), za twoimi plecami ktos w glowie
    zawrocil a moze i bachora zrobil. Procz wychowania, tlumaczen i persfazji
    jest jeszcze cos takiego jak kontrola i odpowiedzialnosc, zeby pozniej nie
    obudzic sie z reka w nocniku, zwlaszcza ze 13 latek/latka nie potrafi
    czasami logicznie postepowac - zwlaszcza w kwestii zbyt wczesnych zwiazkow.
    I nie mow mi o przyzwoitosci (ktorej sam nie posiadasz). Prosilem o
    konkretna rade prawna a nie prywatne opienie sfrustrowanego czlowieczka.
    Temat ten uwazam w twoim wydaniu za zakonczony, i czesc.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!