  • Data: 2003-08-08 19:11:48
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news napisał:
    > Ok, zycze ci wobec tego aby twojej 13letniej corce (jesli taka masz bedziesz
    > mial lub nie bedziesz mial w ogole), za twoimi plecami ktos w glowie
    > zawrocil a moze i bachora zrobil. Procz wychowania, tlumaczen i persfazji

    1. Bez wątpienia "za moimi" plecami ktoś jej zawróci w głowie, bo nie mam
    zamiaru kontrolować jej miłości, wystarczy mi sprawdzanie w jakim towarzystwie
    się obraca.
    2. Wierzę, że będę wiedział na jakim stopniu seksualnego rozwoju jest moje
    dziecko. I jeśli dostrzegę, że moją córkę interesują sprawy łóżkowe to
    myślę, że zrozumie jaki rodzaj seksu jest bezpieczny w jej wieku i jak się
    zabezpieczać nie tylko przed ciążą, ale i przed tym czego jeszcze nie chce,
    do czego nie dorosła.

    > jest jeszcze cos takiego jak kontrola i odpowiedzialnosc, zeby pozniej nie
    > obudzic sie z reka w nocniku, zwlaszcza ze 13 latek/latka nie potrafi
    > czasami logicznie postepowac - zwlaszcza w kwestii zbyt wczesnych zwiazkow.

    Nie. To nie problem w nastolatkach to problem w Tobie, w tym, że nie potrafisz
    się pogodzić, że Twoje dziecko już dorasta i ma prawo do swoich miłości, swoich
    uniesień, radości, upadków i smutków nie związanych z Tobą.

    > I nie mow mi o przyzwoitosci (ktorej sam nie posiadasz).

    Jakaś pomroczna kula ?

    > Prosilem o konkretna rade prawna a nie prywatne opienie sfrustrowanego
    > czlowieczka. Temat ten uwazam w twoim wydaniu za zakonczony, i czesc.

    Prawnie to Ty temu chłopcu nic nie możesz zrobić, za to Twoje zapędy
    są z jednej strony śmieszne i żenujące z drugiej "bo mógłbym gościa
    uszkodzić..." porażające.
    Do jakiego wieku córki chcesz uszkadzać jej wybranków lub szczuć ich policją?
    A może męża też jej będziesz wybierał ?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza