  • Data: 2003-08-08 21:17:08
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> wrote in message
    > Od tego są rodzice aby przekazac dzieciom pewne wartosci. Spałes przez
    > ostatnie 13 lat?

    A gdzie napisalem, ze corka nie reprezentuje wartosci ktore masz na mysli ?
    Pisze tylko ze byc moze bede mial problem gdy facet nie bedzie sie chcial
    odczepic. To nie corka sie w nim zaduzyla lecz on w niej a list sama mi w
    koncu pokazala.

    > cię".Gdzie Ty tam dopatrzyłes sie podtekstów erotycznych?

    No tylko mi nie mow ze jak sie dalej posunie to nie bedzie to molestowanie z
    podtekstami erotycznymi ?
    Poza tym podejscie 17 latka do spraw intymnych jest na zupelnie innym
    poziomie niz 13-latki ktora moze przez namowy po prostu ulec amantowi.
    Zreszta to "WY SAME" twierdzicie ze facetom chodzi tylko o jedno.

    > 2. czytając prywatną korespondencje własnej córki, jak mniemam bez jej
    > zgody, sam popełniasz przestępstwo.

    chcialbym widziec sad, ktory oskarzy rodzica o naruszanie korespondencji
    wlasnego 13 letniego dziecka, w trosce o jego bezpieczenstwo

    > stylu "pocałowalam mojego chłopaka w usta. Czy jestem w ciaży?"

    To moze poczytaj listy w stylu "mam 12 lat powiedzial ze mnie kocha a ja mu
    zaufalam, teraz jestem w czwartym miesiacu ciazy, boje sie przyznac mamie"

    Ech... jalowa dyskusja

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp