  • Data: 2003-08-08 20:53:26
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bh102b$il2$1@sklad.atcom.net.pl...

    > Tez bylem dzieckiem i mialem dobrych rodzicow, ale istotna roznica miedzy
    > tym co kiedys, to taka ze dzisiejsze czasy to zupelny upadek moralny i
    braki
    > jakichkolwiek wartosci,

    Od tego są rodzice aby przekazac dzieciom pewne wartosci. Spałes przez
    ostatnie 13 lat?

    > a w ogole to dla tego typu rozmow to NTG

    No to może Cię zainteresuje ze z prawnego punktu widzenia
    1. nie ma o co się przyczepic do amanta Twojej córki. Po pierwsze - sam jest
    niepełnoletni, po drugie - chcialabym widzieć sąd, który da wyrok 17 latkowi
    za to ze pisał do swojej sympatii "jesteś taka wspaniała" i "kocham
    cię".Gdzie Ty tam dopatrzyłes sie podtekstów erotycznych?

    2. czytając prywatną korespondencje własnej córki, jak mniemam bez jej
    zgody, sam popełniasz przestępstwo.

    Jakieś pytania więcej?:-)

    Ze swojej strony radziłabym:
    1. porozmawiac z córką na "te" tematy. I wierz mi, nie jest za wczesnie -
    zwłaszcza jesli nie chcesz aby Twoja córka pisała potem listy do Bravo w
    stylu "pocałowalam mojego chłopaka w usta. Czy jestem w ciaży?"
    2. porozmawiać z amantem - może nie taki diabeł straszny jak go malują?
    Zaproponuj córce aby go zaprosiła np na wspólny wypad na ognisko czy
    gdziekolwiek. Moze demonizujesz.
    3. Jesli potem uznasz ze nie demonizujesz to proponuję porozmawiac z
    chlopakiem jak męzczyzna z męzczyzną "sluchaj, uwazam, że moja córka jest
    jeszcze za młoda, możecie byc przyjaciólmi ale.....". Następnym krokiem
    będzie rozmowa z jego rodzicami.

    Generalnie pamiętaj ze tzw "puppy love" bywa nieprzewidywalna, a dorastające
    panienki bywają egzaltowane i zdolne do romantycznych porywów serca. Jesli
    będziesz zabranial to prawdopodobnie i tak się będą spotykać tylko już bez
    Twojej wiedzy -a wtedy rzeczywiscie możesz obudzić się z ręką w nocniku

    HaNkA