  • Data: 2005-01-10 20:49:41
    Temat: Re: mojego syna porazil prad
    Od: Kuba Sk-ce <k...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik User of Internet napisał:

    > moze bedziemy sądzić producentów noży i golaczek, jak się zatniemy?

    uwazasz ze jest to adekwatne do tego co sie stalo u mnie w domu??
    prawidlowa konstrukcja kazdego urzadzenia elektrycznego przeznaczonego
    do uzytku domowego powinna miec odpowiednio zamocowany kabel w obudowie
    co uniemozliwi ewentulanie utrudni jego wyciagniecie.
    W tej lampce, kabel nie byl w zaden sposob zamocowany w srodku. zadnego
    wezla ani zacisku. wtyczka w gniazdku stawiala wiekszy opor nic kabel w
    obudowie

    Pozdr
    Qba