  • Data: 2002-10-03 20:59:46
    Temat: Re: moderowanie grupy
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekaw jestem co sadza o moderowaniu inni grupowicze?

    Skoro jesteś ciekaw, to:

    Po pierwsze problem, o którym piszesz nie jest aż tak wielki aby
    uzasadniał wprowadzanie cenzury (nie bójmy się tego słowa)

    Po drugie - jeśli posty czyjegoś autorstwa Ci nie odpowiadają, to
    zawsze możesz sobie poustawiac filtry i problem z głowy.

    Po trzecie - wygoda korzystania z grupy moderowanej jest delikatnie
    mówiąc dyskusyjna - posty pojawiają się z opóźnieniem, albo wcale
    i bez podania przyczyny, w godzinach nocnych grupa jest zwykle
    "nieczynna" (a nie każdy może pozwolić sobie na dyskutowanie np.
    w czasie pracy), wskutek opóźnień często po kilka razy wysyła się
    różne warianty tych samych postów, bo nie wiadomo czy treść
    nie przeszła sita, czy tylko moderator się opóźnia itd. itp. etc
    Są przykłady grup na których tak się właśnie dzieje i nie ma żadnych
    powodów aby sądzić iż tutaj byłoby inaczej.

    Po czwarte... eeech... nie chce mi się już pisać...

    pozd.Pix

    PS. Tęsknota za powrotem cenzury niekiedy mocno mnie jednak zadziwia.