  • Data: 2002-10-04 20:57:33
    Temat: Re: moderowanie grupy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Oct 2002, Depilator wrote:

    >+ Moderowana to chyba faktycznie nie

    Zgoda.

    >+ Ja bym za to postulował rozszczepienie listy na
    >+ .prawo.porady i .prawo.dyskusje czy jakoś tak. Co Wy na to?

    Ja na to:
    1. a którą byś czytał ? Bo jeśli większość stałych dyskutantów
    będzie czytać *obie* - to podział nie ma sensu. Jeśli
    większość "teoretyzatorów" :) przypadkiem będzie kompetentna
    w poradach - to i tak wszyscy tam wylądują.
    2. dyskusje najczęsciej rozwijaja się jak życie - z potrzeby
    korygowania porad ;>

    W sumie: IMHO nie ma potrzeby !

    Pozdrowienia, Gotfryd