  • Data: 2002-10-04 12:22:23
    Temat: Re: moderowanie grupy
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak byś to widział od strony technicznej......
    Jeden facet zatrudniony, który sprawdza czy w poscie nie ma jakichkolwiek
    oznak humoru lub dowcipu. Jeżeli są to je wycina .....
    Drugi.... Najwyższej klasy prawnik, który czyta wszystkie odpowiedzi,
    sprawdza czy są zgodne z literą prawa, jeżeli tak to je przepuszcza, jeżeli
    nie to wycina

    Bardzo byłoby to ciekawe..............