  • Data: 2012-09-21 11:23:13
    Temat: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-20 22:32, witek pisze:

> [...]
    > bez woli wlasciciela.
    >
    > To ty twierdzisz ze stan faktyczny jest inny niz widac.

    > Oczywiscie.
    > Jesli twierdzisz, ze zegarek na moim ręku jest twoj to musisz to udowodnic.
    >
    > Ja nic nie twierdze, ani, ze jest moj, a nie ze jest kradziony, wiec
    > niczego nie musze udowadniac.
    >

    > Po drugie mieszkasz prawo karne z cywilnym.

    > Jesli sporzadzono umowe, to w momenie jej podpisania ten zegarek ma juz
    > nowego wlasciciela, niezaleznie od zapłaty i niezależnie od tego kto go
    > trzyma w ręku.Ty masz prawo sądownie, żądać zapłaty ale zegarek jest już

    BZDURA!!! _patrz niżej!

    > Jesli chcesz dyskutowac z art 155 KC, to do lustra, ale nie ze mną.

    Nie wprowadzaj czytelników w bład!
    Art. 155 stanowi m.in.,cyt."> § 1. Umowa sprzedaży, zamiany, darowizny,
    przekazania nieruchomości lub inna umowa zobowiązująca do przeniesienia
    własności rzeczy co do tożsamości oznaczonej przenosi własność na
    nabywcę, chyba że przepis szczególny stanowi inaczej ALBO ŻE STRONY
    INACZEJ POSTANOWIŁY"
    A zatem jeśli w umowie sprzedazy strony np. postanowiły, ze wydanie
    zegarka nastąpi po uiszczeniu zapłaty to wbrew twojej opinii zegarek do
    chwili otrzymania przez sprzedawcę zapłaty nie zmienił jeszcze własciciela!!

    > Analogicznie jest z mieszkaniem.
    > Po podpisaniu aktu przez notariusza mieszkanie przestalo byc twoje
    > niezaleznie od tego co w akcie notarialnym napisaliscie o zapłacie i
    > niezaleznie od tego czy ci zapłacił czy nie.

    Nie wprowadzaj znów w błąd,- sprzedaż mieszkania nie jest "analogiczna",
    bodotyczy zmiany własności NIERUCHOMOŚCI, które w KC traktowane sa
    SPECJALNIE i i reguluje to inny art. KC, a mianowicie art 157., który
    stanowi, ze JEDYNIE sprzedaż nieruchomości nie może byc poddana warunkom!

    > jak wyzej art 155.
    > jak to byla umowa darowizny na dodatek notarialna to tez po rybkach
    > niezaleznie od faktu ze trzymasz cudzy zegarek na swojej rece.
    >

    > generalnie koncze.
    > nudzi mnie wymyslanie przez ciebie arguemtow aby tylko twoja racja byla
    > prawdziwa.

    Nudzi Cię, mnie tez, ale mam nadzieję, ze wdzięczny jesteś za to, ze
    przy tej okazji dowiedziałeś się, jak NAPRAWDĘ sprawy sprzedazy reguluje
    KC, bo przy swoim poglądzie mógłbyś łacno narazić się na konsekwencje
    prawne, np. gdybyś kupował od kogoś samochód, sporządził umowę
    kupna-sprzedaży, NIE zapłacił na niego tak jak ta umowa wymagała, ale
    dostał się do niego i go użytkował twierdząc, ze przecież już on twoja
    własnością, a o zapłatę sprzedawca niechaj się z tobą prawuje...
    ;-)