  • Data: 2012-09-21 20:42:20
    Temat: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2012 18:01, Robert Tomasik pisze:

    > Jeśli powiedział, ze wysłał przelew, a nie wysłał, to też oszustwo :-)

    Nie zrozumiałeś.

    Ona powiedziała, że jej syn czy ktoś tam zrobił przelew. Jeśli nie
    zrobił - jak udowodnisz, że to ona celowo w błąd wprowadziła? Może to
    ten syn skłamał. Albo obiecał, zapomniał, a ona zrozumiała, że już zrobił.

    Bez skanu telepatycznego nie udowodnisz, kto namieszał i czy zrobił to
    celowo.

    Generalnie wpuszczenie do lokalu i pozostawienie samopas jest ryzykowne,
    bo w międzyczasie "oglądający" może się wprowadzić i potem udowadniaj,
    że lokator wprowadził się podstępem.

    Analogiczne sytuacje zdarzają się przy np. pojazdach - chciał "się
    przejechać" testowo, swój DO zostawił "w zastaw", dokumenty pojazdu
    zostały w pojeździe, a potem weź udowodnij, że nie zapłacił. I skąd
    wiesz, może faktycznie przyjął gotówkę i to ten sprzedający oszukuje.