    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie
    Date: Thu, 20 Sep 2012 18:06:05 +0200

    news:k3ehgu$562$1@dont-email.me...

    > Stoisz na prawie przegranej pozycji.
    >
    > Zapis o spełnieniu warunkow oznacza tylko tyle, ze nie jestes zobowiazany
    > wydac im kluczy dopoki te warunki nie zostaną spełnione.
    >
    > Skoro im klucze wydałeś, to jest po rybkach.
    > Udowodnic im oszustwa, ze mowili tylko o pokazaniu mieszkania nie jesteś
    > w stanie.

    No a ja mam dokładnie przeciwny pogląd. Z umowy wynikało, rzędu wydania
    lokalu dojdzie pod określonymi w niej warunkami. Dzika lokatorka
    doprowadziła do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (lokalem) przez
    właściciela wyłudzajac od niego klucze. Sądzę, że interwencja Policji
    akurat w tym wypadku powinna skłonić dziką lokatorkę do ugodowego
    wyprowadzenia się.