  • Data: 2012-09-20 22:43:32
    Temat: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    p47 wrote:
    > Niemniej ja sobie wyobrażam policjanta, który ją przesłuchuje na
    > okoliczność podejrzenia popełnienia przestępstwa oszustwa i wyłudzenia,
    > oraz doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem..

    A z tym nie ma problemu.
    Jak najbardziej mozesz takie cus przybylemu na miejsce policjantowi
    oswiadczyc i on musi to przyjac
    To zapewne fachowiec dopowie ci co sie dalej z takim twoim oswiadczeniem
    ustnym dzieje.

    Z tym, ze policjant nie ma obowiazku przesluchiwac jej na miejscu.
    Moze, ale nie musi i zapewne ze strachu, ze zrobi cos zle nie bedzie.
    Na 99% spisze sobie jej dane z dowodu i za jakis czas wysle wezwanie do
    stawienia sie w komendzie przed oblicze bardziej bieglego w prawie fachowca.

    Reszta zalezy od tego co powie.
    Po za tym wystarczy, ze powie, ze zamiar zaplaty miala, ale nagla
    sytuacja sprawila, ze zabraklo jej pieniedzy.
    I mozesz jej naskoczyc.
    O oszustwie możesz mowic jak jej udowodnisz ze od poczatku miala taki
    zamiar. A tu stoisz na przegranej pozycji, chyba ze zlapiesz ja, ze juz
    raz taki numer komus innemu wycięla. Lub cos w tym stylu.

    Generalnie postraszyc i posciagac policjantow mozesz. Zaszkodzic nie
    zaszkodzi a moze pomoze.
    Jak nie jest biegla w robieniu numerow to sie przestraszy. Ale jak
    trafiles na cwaniakow to niewiele po za pojsciem do sądu wyrokiem o
    eksmisje i o ile skopales umowa najmu okazjonalnego zapewnieniem jej
    lokalu do eksmisji mozesz zrobic.
    Przy okazji tez o kase sie mozesz upomniec i do komornika poslac. Niech
    jej sciaga jak jest z czego.

    Metod silowych nie polecam, chyba ze wiesz, ze ona nie wie co jej wolno.