  • Data: 2011-09-12 21:12:54
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zgoda.

    > również

    > Ale nie widać podstaw do domniemania odwrotnego, czyli założenia
    > które usiłujesz przeforsować - że "publiczne" musi być oznaczone.

    Ja widzę takie podstawy. Masz gdzieś w swoim mieście śmietniki
    "publiczne" stricte przeznaczone do wyrzucania odpadów komunalnych?

    Podajesz przykłady kontenerów na gabaryty, do tego dochodzą pojemniki
    na śmieci sortowane.

    Ale to co ci amatorscy śmieciarze podrzucają, to są właśnie odpady
    komunalne. Odpadów do recyklingu mogą się łatwo i legalnie pozbyć.

    > Nie wiem, ale nie sądzę aby był zakaz dla "śmieci komunalnych".
    > Co niby zrobić ze skórką po bananie?
    > IMVHO, to co rozsądnie rzecz biorąc powinno stanowić kryterium,
    > to sposób powstania śmiecia ("w podróży", z grubsza rzecz
    > biorąc), a nie jego rodzaj.
    >
    > Natomiast powstaje inne pytanie: czy ogłoszenie w sposób publiczny,
    > np. tego że "do koszy na przystankach nie wolno wywalać śmieci
    > określonego pochodzenia" odnosi skutek prawny.
    > Nie wiem :)

    To też jest problem, na wlotówkach do miast widzi się często kosze na
    przystankach obłożone workami ze śmieciami...

    --
    Pozdro
    Massai