  • Data: 2011-09-13 20:25:11
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2011 15:39, Massai pisze:

    > Wiesz co, aż wstyd że trzeba Ci to tłumaczyć, toż to podstawy.
    >
    > Firma to musi mieć skalkulowane tak żeby wyjść na zysk, a jednocześnie
    > żeby konkurencja jej nie wygryzła niższymi stawkami.

    I żeby nie dokładać do interesu, jak ludzie będą ładować do pełna.

    [ciach]

    > Ty, to kto Ci podrzuca te śmieci do kosza? Sąsiad z drugiego końca wsi,
    > czy jednak z sąsiedniej działki? Jak z sąsiedniej działki, to gdzie tu
    > mniej czy więcej trasy do objechania?

    Sąsiednia nie oznacza koniecznie leżącej przy tej samej drodze.

    > Roboczogodzin tylko minimalnie więcej (trzeba drugi kosz opróżnić),
    > dlatego też napisałem że płaciłbyś ciut wiecej niż połowę tego co teraz.

    To się sumuje.

    > Tia, że wejdzie konkurencja to wielka naiwność. Eeech... Układ, ani
    > chybi układ.

    Konkurencja jest. Ceny mają zbliżone i nie planują sobie wzajemnie szkodzić.

    Poza tym to nie usługa wirtualna, którą możesz udostępniać skądkolwiek,
    gdziekolwiek i bez żadnych koncesji, zezwoleń itepe.