  • Data: 2011-09-13 19:09:16
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > W zupełności się zgadzam ;), różnica jest taka, że tam jakiś niepusty
    > podzbiór grupowiczów próbuje co najmniej oponować wobec poszczególnych
    > tez (np. oburzając się na pytanie o ZUS :P), a tu jest tak, że na
    > wszystkie problemy dotyczące PRAWNEJ możliwości dobrania się do skóry
    > "podrzucaczowi", wszelkie argumenty Massai obala tezą "przecież
    > podrzucanie jest tak samo złe jak kradzież".
    > No dla poszkodowanego jest. (tyle, że nie jest kradzieżą)
    > I teraz clou programu: z tą tezą NIKT NIE DYSKUTUJE, nie ma
    > sprzeciwów!

    Wciąłeś się w moją dyskusję z Andrzejem, w której on dowodzi, że,
    upraszaczając, własciciel śmietnika nie zamykając go - w pewnym sensie
    przyzwala na wyrzucanie śmieci przez innych.

    > A na kolejny post oponujący wobec absurdalności
    > prawnych tez (np tego, że przepisy o przywłaszczeniu wobec
    > podrzucania śmieci można sobie wsadzić khm... nomen omen do śmieci
    > właśnie) pada argument: "no ale podrzucanie śmieci jest złe".
    > Taka czarna dziura logiczna ;)

    Żadna dziura logiczna, tylko nie doczytałeś tej dyskusji - argument
    "podrzucanie śmieci do nie zamkniętego śmietnika to zuooo" dotyczył nie
    kwestii JAK ukarać, tylko czy w ogóle WOLNO ukarać. Kumasz? Andrzej
    twierdzi że jeśli nie zamknąłeś smietnika, to ktoś inny ma pełne prawo
    sądzić że do tego smietnika wolno wyrzucić, i z wszelkimi swoimi
    pretensjami, cytuję, "spadaj na drzewo".

    W jego wersji nie ma co dyskutować nad tym jak "ubić chama", bo cham
    niewinny.

    --
    Pozdro
    Massai