    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Date: Thu, 07 Apr 2011 15:50:57 +0200

    Dnia 2011-04-07 12:54, Użytkownik zly napisał:

    > A w którym momencie to się wyklucza? I chyba nie rozumiesz znaczenia
    > pewnych słów. Nie zmyślam, napisałem 'może', podałem jedną z setek
    > możliwości, tak samo jak ty wcześniej.

    Kiedy właśnie tego"może" nie napisałeś.

    > Czepiasz się waść słówek, co tylko potwierdza moją teorię o złośliwości i
    > upierdliwości. Przeszkadzają mi spaliny w mieście, co nie znaczy, że mam
    > zamiar posyłać pisma na każdego właściciela samochodu. Widzisz różnicę?

    Bo jedno słówko potrafi zmienić sens całego zdania.
    A w przypadku twojego zdania widzę że błędnie uznałeś że skoro
    tylko jedna osoba dzwoniła na policję to tylko jednej to
    przeszkadzało.

    > Jw. Wiele rzeczy, natomiast nie wiem skąd ci się wzięła moja opinia o tym,
    > że powinno się dzwonić na policję kiedy coś przeszkadza. Właśni piszę, że
    > wręcz przeciwnie. Jak chcesz dyskutować, to nie wymyślaj, a czytaj ze
    > zrozumieniem.

    Jesteś rozbrajająco naiwny: "Skoro tylko jedna osoba zgłasza, to znaczy,
    że jednej przeszkadza." Poznajesz swoją wypowiedź czy podać jeszcze
    z którego posta to cytat ?

    > To ty wychodzisz z chorego założenia, że jak coś przeszkadza to się dzwoni
    > na policję. Kolejne potwierdzenie twojej aspołeczności. Wyzywając mnie od
    > kłamców udowadniasz, że masz tak zesrany umysł, że nie jesteś nawet w
    > stanie pojąć, że można nie dzwonić na policję kiedy coś przeszkadza, tylko
    > to ignorować.

    Łżesz, ty pierwszy zastosowałeś to założenie.
    Odpowiedni cytat wyżej.

    > Przypominam, że ja odnosiłem się do informacji o których napisał autor, ty
    > zacząłeś fantazję o pijackich burdach.

    Łżesz, autor wątka tego nie napisał "Skoro tylko jedna osoba zgłasza,
    to znaczy, że jednej przeszkadza." to ty napisałeś.
    A skoro ty fantazjujesz to odpowiedziałem taką samą metodą.

    > Miało, ale nic w tym złego. Natomiast nie miało miejsca to co sprytnie
    > wyciąłeś podczas cytowania, czyli niszczenie jej ogródka i sikanie gdzie
    > popadnie. Przynajmniej nic o tym nie wiemy.

    Do ja skromnie podpowiem że nic nie wiemy że to niszczenie i sikanie
    nie miało miejsca. Prawda ?

    > Nie wszędzie, ale u siebie na działce tak.
    > Uważasz, że wszędzie można uprawiać marchewkę?

    Nie twierdzę że wszędzie, twierdzę że w większej liczbie
    lokacji niż można pić alkohol. Masz jakieś wątpliwości ?