  • Data: 2006-04-19 01:31:54
    Temat: Re: mandat za spożywanie alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    aglow wrote:
    > Interesuje mnie w jakich okolicznościach służby porządkowe mogą
    > wystawić mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym. A
    > dokładniej - jeśli butelka albo puszka będą zasłonięte,

    Ustawa jest jasna - karane jest spożywanie alkoholu. Niezależnie od
    opakowania - może to być nawet butelka ze smoczkiem ;)

    > np.opakowane papierową torebką (może za dużo amerykańskich
    > filmów), czy policja może interweniować?

    Jak ma czuły węch i nic innego do roboty...

    > Wiosna wreszcie nadeszła i czasami nie da się powstrzymać, żeby nie
    > usiąść na ławce w parku i nie wypić piwa.. Pozdrawiam :-)

    No popatrz... A mi się jakoś udaje ;->

    Tak na marginesie: choć sam jestem abstynentem, przepis uważam za
    idiotyczny. W ramach protestu parę razy ostentacyjnie piłem herbatkę na
    zimno z butelki "piwnej" - niestety patrole mają chyba 6. zmysł (albo
    faktycznie najpierw węszą ;) ) i póki co żaden się nie naciął ;->