  • 1. Data: 2006-04-19 01:19:04
    Temat: mandat za spożywanie alkoholu
    Od: "aglow" <a...@t...pl>

    Interesuje mnie w jakich okolicznościach służby porządkowe mogą
    wystawić mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym. A
    dokładniej - jeśli butelka albo puszka będą zasłonięte,
    np.opakowane papierową torebką (może za dużo amerykańskich
    filmów), czy policja może interweniować?
    Wiosna wreszcie nadeszła i czasami nie da się powstrzymać, żeby nie
    usiąść na ławce w parku i nie wypić piwa.. Pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2006-04-19 01:31:54
    Temat: Re: mandat za spożywanie alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    aglow wrote:
    > Interesuje mnie w jakich okolicznościach służby porządkowe mogą
    > wystawić mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym. A
    > dokładniej - jeśli butelka albo puszka będą zasłonięte,

    Ustawa jest jasna - karane jest spożywanie alkoholu. Niezależnie od
    opakowania - może to być nawet butelka ze smoczkiem ;)

    > np.opakowane papierową torebką (może za dużo amerykańskich
    > filmów), czy policja może interweniować?

    Jak ma czuły węch i nic innego do roboty...

    > Wiosna wreszcie nadeszła i czasami nie da się powstrzymać, żeby nie
    > usiąść na ławce w parku i nie wypić piwa.. Pozdrawiam :-)

    No popatrz... A mi się jakoś udaje ;->

    Tak na marginesie: choć sam jestem abstynentem, przepis uważam za
    idiotyczny. W ramach protestu parę razy ostentacyjnie piłem herbatkę na
    zimno z butelki "piwnej" - niestety patrole mają chyba 6. zmysł (albo
    faktycznie najpierw węszą ;) ) i póki co żaden się nie naciął ;->

  • 3. Data: 2006-04-19 06:33:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 18 Apr 2006 18:19:04 -0700, aglow napisał(a):

    > Interesuje mnie w jakich okolicznościach służby porządkowe mogą
    > wystawić mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym.

    Za to akurat mandatem ukarać nie mogą, bo "w miejscu publicznym" pić może
    każdy :) Ustawa i załączniki dokładnie precyzują gdzie nie wolno pić.
    Poszukaj w archiwum grupy, temat był setki razy wałkowany.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-04-19 06:55:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-19, aglow <a...@t...pl> wrote:

    > Wiosna wreszcie nadeszła i czasami nie da się powstrzymać, żeby nie
    > usiąść na ławce w parku i nie wypić piwa.. Pozdrawiam :-)

    To może pora do jakiejś poradni AA uderzyć?

    Renata

  • 5. Data: 2006-04-19 07:12:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "aglow" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Interesuje mnie w jakich okolicznościach służby porządkowe mogą
    > wystawić mandat za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym.

    Nie ma zakazu zabraniajacego spozywanie alkoholu w miejscu publicznym.

    > dokładniej - jeśli butelka albo puszka będą zasłonięte,
    > np.opakowane papierową torebką (może za dużo amerykańskich
    > filmów), czy policja może interweniować?

    Nie ma to znaczenia, zakaz jest spozywania alkoholu na ulicach, skwerach,
    parkach - alkoholu, nie wazne w czym - czy w butelce od koli czy wprost z
    rak

    > Wiosna wreszcie nadeszła i czasami nie da się powstrzymać, żeby nie
    > usiąść na ławce w parku i nie wypić piwa.. Pozdrawiam :-)

    W Parku wlasnie nie wolno :P

    Jacek

  • 6. Data: 2006-04-19 20:08:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Andrzej Lawa* wypowiedziała
    te słowa:

    > Tak na marginesie: choć sam jestem abstynentem,

    Wiedziałem: coś z Tobą musi być nie tak ;-PP

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 7. Data: 2006-04-19 20:26:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Wiedziałem: coś z Tobą musi być nie tak ;-PP

    A bo to moja wina, że nie zrobli jeszcze alkoholu, który by mi smakował?
    (bo czekoladek z "adwokatem" do alkoholu nie zaliczam ;) )

  • 8. Data: 2006-04-19 21:12:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A bo to moja wina, że nie zrobli jeszcze alkoholu, który by mi smakował?

    Bo to jest chyba tak, że nie o smak tu chodzi :>

    Renata