    From: "Maciej" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat :-(
    Date: Sat, 3 Feb 2007 15:44:54 +0100

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eq26km$4b9$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Maciej" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > No widzisz. Czyli do 500. Wg. uznania policjanta.

    > Nie osłabiaj ;)) Jakie "owo" wykroczenie???

    > Widziałeś jakiś taryfikator w " KW" ???

    Owszem są tam określone kwoty za pewne czyny, jednak za to jest napisane
    ogólnie że jest kara grzywny bez podania kwoty. Ta kwota (za dokładnie taki
    czyn jak wpisany na mandacie) jest z kolei określona w taryfikatorze
    mandatów (którym policjant się posiłkował przy określaniu kwoty mandatu) na
    400 a nie na 500 zł. Podaję linka:
    http://www.mswia.gov.pl/portal.php?serwis=pl&dzial=3
    0&id=951&search=67849

    P.S.
    Przepraszam, ale nie wiem czym Ciebie "osłabiłem". Pisząc "owo" wykroczenie
    miałem na myśli moje wykroczenie polegające na rzekomym nieustąpieniu
    pierwszeństwa osobie przechodzącej przez jezdnię.