  • Data: 2005-01-03 11:56:32
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman G." <r...@g...pl> popełnił 03 sty 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:crarlv$cj4$1@inews.gazeta.pl:

    > Uważam, że jak najbardziej.
    Statut też, a ja z Wami. ;)

    > Zbadałbym okoliczności sprawy.
    A po co? Statut jednoznacznie stwierdza: zakaz na krótko.
    Dura lex, obscura, eee. inaczej to szlo ;)

    > Nie każda fryzura na krótko jest wyrazem
    > ideologii i brakiem kultury wyższej.
    A te dywagacje Statut ma za sobą (we wszystkich znaczeniach tej frazy)
    - autorzy tak w uzasadnieniu/po zastrzeżeniach
    kuratorium/rodzców/wychowanków etc. napisali /być może/.

    Nakazując taki, a nie inny typ fryzury kierowałem się wprawdzie
    innymi intencjami, nie wziętymi pod uwagę przez Gremium.

    To jak będzie: żeby pacholę się do domu stawiało zgodnie z nakazami władzy
    rodzicielskiej a i w szkole odpowiadało zasadom, ależ słusznie i oczywiście
    zgodnie z prawem Stautu uchwalonego?
    Czyja władza większa?
    (a pisałeś coś o domniemaniu przekazania w.rodzicielskiej)

    --
    pozdro
    poreba