  • Data: 2005-01-04 12:46:45
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 12:48:55 +0100, Jotte napisał(a):

    > http://pu.kompromis.net/publikacje/13/050903.html
    > Polecam szczególnie pierwszą ramkę z czerwonym tekstem.

    Pan Maciej Osuch mówi i pisze również rzeczy niezgodne z prawem.
    Mogę upomnieć moje własne dziecko w obecności rodzeństwa, czy nawet dalszej
    rodziny? Mogę upomnieć chrześniaka lub dziecko sąsiada - u mnie w domu, czy
    nawet na podwórku przy innych dzieciach?
    To samo mogę zrobić jako nauczyciel, w szczególności na forum grupy, bo
    wychowanie w polskiej szkole z mocy prawa odbywa się na forum grupy.

    > Art. 23, 24

    Jotte, co ty wypisujesz?! :-)
    Art. 24.
    § 1. Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem, może
    żądać zaniechania tego działania, _chyba_że_ nie jest ono bezprawne.

    > Mogą zajść okoliczności określone w art. 444 §1 (rozstrój zdrowia wywołany
    > stresem podczas "normalnej" metody wychowawczej)

    Ja widzę, że Ty na amerykańskich filmach wychowany ;-)
    Rozstrój zdrowia wywołany ograniczeniami co do stroju i wyglądu nałożony na
    dziecko przez opiekuna-wychowawcę, dobre sobie! Co powiesz zatem na stres
    wywołany niezapowiedzianą kartkówką?

    > a wtedy art. 445 §1.

    Najpierw musisz udowodnić krzywdę.

    > Trzeba się liczyć z art 448