  • Data: 2008-11-08 20:56:36
    Temat: Re: lotnisko - przewożenie płynów
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yapann napisal:
    > Niby wolno przewozić (w bagażu podręcznym) płyny do 100 ml - mi nie
    > pozwolono, bo: 'nie wiemy co jest w środku'. Czy istnieją jakieś dodadtkowe
    > ograniczenia (prócz pojemności)? (Może musi być to fabrycznie zapakowany
    > pojemnik?). Czy security ma prawo indywidualnie nie pozwolić mimo, że wolno?
    > .. Czy może ktoś mnie odesłać do regulacji prawnej na ten temat?
    > Chciałabym ustalić, co powinna przesięwziąć osoba, u której istnieje
    > potrzeba posiadania podczas podróży substancji płynnej (do 100 ml) ze
    > względu na uwarunkowanie zdrowotne. I w jakispośób można egzekfować to
> [...]

    Lecisz ze wszystkim bez zadnego problemu. To jest tani chwyt
    propagandowy na ozywienie padnietych sklepow wolnoclowych.
    Po przejsciu bramek, na ktorych mi wywalono dwulitrowa Fante,
    ta sama Fante kupilem w sklepie za bramkami za cene trzykrotnie
    wyzsza niz normalna. Do samolotu wnioslem bez zadnego problemu.
    W El-Al, ktory jest znacznie bardziej paranoiczny niz cala UE
    razem wzieta (z przyczyn oczywistych) pozwolili mi wnosic dowolne
    butelki w ogole bez zadnych zastrzezen. Wnioskuje wiec, ze cala
    zagrywka jest tanio-propagandowa i lobbystyczna.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek