  • Data: 2008-11-08 17:48:45
    Temat: lotnisko - przewożenie płynów
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niby wolno przewozić (w bagażu podręcznym) płyny do 100 ml - mi nie
    pozwolono, bo: 'nie wiemy co jest w środku'. Czy istnieją jakieś dodadtkowe
    ograniczenia (prócz pojemności)? (Może musi być to fabrycznie zapakowany
    pojemnik?). Czy security ma prawo indywidualnie nie pozwolić mimo, że wolno?
    .. Czy może ktoś mnie odesłać do regulacji prawnej na ten temat?
    Chciałabym ustalić, co powinna przesięwziąć osoba, u której istnieje
    potrzeba posiadania podczas podróży substancji płynnej (do 100 ml) ze
    względu na uwarunkowanie zdrowotne. I w jakispośób można egzekfować to
    prawo, aby nie dowiedzieć się, że 'ta pani nie poleci' :p