    From: krys <k...@p...onet.plys>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lokatorzy na "dziko"
    Date: Tue, 05 Dec 2006 15:31:46 +0100
    <ekg14u$1hf$1@inews.gazeta.pl> <ekgpep$bp8$1@opal.futuro.pl>
    <u...@n...lechistan.com> <ekm282$a2q$1@opal.futuro.pl>
    <h...@n...lechistan.com> <bJCbh.55923$a_2.40479@trnddc01>
    <8...@n...lechistan.com> <41Lbh.14685$9e.3403@trnddc02>
    <eko4ja$n3g$1@news.interia.pl> <ekomum$ihs$1@opal.futuro.pl>
    <ekqrfm$s28$1@news.interia.pl>
    <72f5e$45713070$57ce90a6$20772@news.chello.pl>
    <t...@n...lechistan.com>
    <528a6$457290a3$57ce90a6$4156@news.chello.pl>
    <k...@n...lechistan.com> <ekv1c6$qis$1@news.interia.pl>
    <44f5f$45732ba6$57ce90a6$5596@news.chello.pl>
    <0...@n...lechistan.com> <el0jfl$lms$1@news.onet.pl>
    <el0jja$l5d$1@news.interia.pl> <el130d$msl$1@inews.gazeta.pl>
    <el1aoj$hbn$1@news.interia.pl> <el3efm$7m$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Owszem, staram się poprawnie używać znaków przestankowych. A twoje
    > imputowanie, że to przenośnia, to tylko wynik nieznajomości zasad
    > pisowni.

    Aha. To przechodzimy do zasad pisowni?

    > Jak się powołujesz na świętości to idź do tych, co świętościami się
    > zajmują.

    O prawie własności nie słyszałeś, szkoda. A raczej słyszałeś, ale
    niewygodne jest, mozna złapaśc się za słówko i odwrócić uwagę.

    > NALEŻY... UDAĆ... SIĘ... DO... SĄDU...
    >
    > Dotarło?!

    Nie drzyj się. Jak jest z sadem i egzekwowaniem, to chyba wiesz.

    > A co mnie obchodzi twoje mieszkanie?

    Na szczęście nic. Ale ja, w przeciwoioeństwie do ciebie, wolałabym żyć w
    normalnym kraju, gdzie szanuje się cudzą własność.

    > ROTFL
    >
    > Ubezpieczenie od bezrobocia to się może ewentualnie w przypadku
    > kredytu trafić.

    Czyżby. Ja mam opcję w ubezpieczeniu na życie.

    > Nie widziałem jeszcze oferty ubezpieczenia - a na
    > pewno nie będzie takiej w zakresie ceny porównywalnym z kosztem
    > ubezpieczenia nieruchomości od zniszczenia - oferującej utrzymanie na
    > dotychczasowym poziomie w przypadku utraty pracy/zdolności do pracy.

    Ale kogo to, tak naprawdę? Znaczy się, moggę zacząć kraść, jak stracę
    pracę według Twojej logiki?

    > No popatrz... Ja nie wiedziałem, że ojcowie dostają totalny immunitet
    > i są np. nieśmiertelni, nie ulegają wypadkom i zawsze znajdują pracę.

    Wszyscy naraz, dziadkowie, siostry, bracia obojga rodziców nagle tracą
    środki do życia, wobec tego biedna, samotną matkę bierze na utrzymanie
    farciarz, który wynajał jej mieszkanie. Fajnie.

    > Było ich tam nie wpuszczać. Przepisy powinieneś znać, wpuściłeś -
    > teraz ponoś konsekwencje swojego wyboru.

    A jak się włamali, jak napisała Kira?

    > A kto mówił, że jest? Tylko nie zarabiaj kosztem innych.

    Jakim kosztem? Twierdzisz, ze wynajęcie komuś mieszkania to zarabianie
    jego kosztem? No tak, w końcu, burżuj jeden, powinien sie podzielić i
    oddać ten nadmiar, nie?

    Justyna