  • Data: 2006-12-06 08:27:26
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Tue, 05 Dec 2006 11:43:09 +0100]:

    > To się nazywa "anarchia".

    To się nazywa "dorosłość". Polega na myśleniu, podejmowaniu
    decyzji i liczeniu się z konsekwencjami. Jak nie wykupię sobie
    ubezpieczenia domu, to jak mi się spali to nikt mnie jakośtam
    szczególnie żałować nie będzie. Dlaczego więc mamy szczególnie
    żałować tych, którym się nie chce "ubezpieczyć" własnego życia?

    > Prawo to powstało m.in. dlatego, żeby jakiś bezduszny,
    > pazerny sk*.*syn nie mógł ot tak sobie wyrzucić np. obłożnie
    > chorej matki samotnie wychowującej dziecko, która właśnie
    > przez chorobę straciła pracę i dochody.

    Proponowałam co najmniej trzy wyjścia z sytuacji, takie które
    właściciela mieszkania przesadnie nie obciążają a lokatorom
    ochronę w takich skrajnych sytuacjach dają. Jakoś ci się nie
    udało do nich odnieść - za logiczne, czy po prostu uparłeś się
    dowodzić że to tak naprawdę czekolada a nie gówno?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *