  • Data: 2006-12-06 02:08:56
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Tue, 05 Dec 2006 14:42:21 +0100]:

    > Ten tak zwany honor (czy może raczej bezmyślność) ma się
    > do przepisów prawa jak?

    No właśnie za cholerę się nie ma najwyraźniej. Obowiązujące
    przepisy przekazują jasno: uszciwy jesteś? Idiota znaczy, to
    nie dziw się głupio że cię zgnoją. I heja idiocie w dupę
    nakopać, a co tam.

    Ja rozumiem, że nigdzie nie jest formalnie powiedziane, że
    prawo to ma być uczciwe czy sprawiedliwe. Aczkolwiek tak mi
    jakoś się nieśmiało kojarzy, że hitlerowcy mniej więcej tak
    samo swoje wyczyny tłumaczyli. Prawem znaczy się...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *