  • Data: 2006-12-05 14:19:24
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pytałem się, że mieszkałeś do tej pory. Odpowiedziałeś - u kochanki.
    > Teraz zmieniasz zeznania? I dziwisz się, że sąd będzie podejrzewać,
    > żeś kombinator i kłamca?

    On twierdzi, ze u kochanki, a kochanka twierdzi, za "a gdzie tam". I co?

    > Jako praworządny obywatel powinieneś się tam zameldować.

    Tak, ten praworządny obywatel się nie zameldował, ukarać go, może mu się
    odechce dochodzenia praw do własnego mieszkania.

    > Ten tak zwany honor (czy może raczej bezmyślność) ma się do przepisów
    > prawa jak?

    Brak tego tak zwanego powoduje, ze hieny mieszkaja sobie bezprawnie w
    cudzych mieszkaniach.

    > To miał trzy miejsca do mieszkania i się awanturuje, żeby wywalić
    > "już, teraz, natychmiast i bez sądu" kogoś, kto nie ma żadnego?

    Nie miał trzech, możesz sobie wybrać, gdzie do tej pory mieszkał, to i
    tak nie zmienia faktu, że mieszkanie jest jego, a dotychczasowy lokator
    powinien sam się wynieść, skoro nie płaci, a umowa sie skończyła.

    > Ciekawą mentalność prezentujesz...

    A owszem, nie widzę powodu do uprawiania bolszewizmu. I na tym kończę
    dyskusję z Tobą, zanim zaczniesz wypluwać z siebie betony, debile,
    kretyny itp.

    Justyna