  • Data: 2006-12-05 11:57:58
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To się nazywa "anarchia".

    Dobrze, że użyłeś cudzysłowu.

    > W cywilizowanym kraju istnieje rozdział państwa i kościoła - ze
    > świętymi prawami udaj się do lokalnego proboszcza/rabina.

    Nie ma to jak odwrócic kota ogonem, co nie?

    > Prawo to powstało m.in. dlatego, żeby jakiś bezduszny, pazerny
    > sk*.*syn nie mógł ot tak sobie wyrzucić np. obłożnie chorej matki
    > samotnie wychowującej dziecko, która właśnie przez chorobę straciła
    > pracę i dochody.

    A co ze sk...synem, który właścicielowi pokazuje gest Kozakiewicza,
    kiedy ten chce odzyskać swoją własność? I co mnie obchodzi jakaś matka?
    Mogła się ubezpieczyć na taką ewentualność, prawda?* A dziecko ma ojca,
    który powinien mu pomagać w pierwszej kolejności - nie zupełnie obcy
    właściciel mieszkania. No i skoro państwo chce się opiekować wszystkimi
    matkami, obłożnie chorymi - to proszę bardzo, niech buduje lokale niech
    rozdaje mieszkania, ale niech zabierze swoich obywateli z prywatnej
    własności.
    Aha - zarabianie i posiadanie pieniędzy nie jest niczym złym.

    *zdaje się, że proponowałeś właścicielowi mieszkania taka opcję?
    Justyna