  • Data: 2006-12-05 13:38:30
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krys wrote:

    > Dobrze, że użyłeś cudzysłowu.

    Owszem, staram się poprawnie używać znaków przestankowych. A twoje
    imputowanie, że to przenośnia, to tylko wynik nieznajomości zasad pisowni.

    > Nie ma to jak odwrócic kota ogonem, co nie?

    Jak się powołujesz na świętości to idź do tych, co świętościami się zajmują.

    > A co ze sk...synem, który właścicielowi pokazuje gest Kozakiewicza,
    > kiedy ten chce odzyskać swoją własność?

    NALEŻY... UDAĆ... SIĘ... DO... SĄDU...

    Dotarło?!

    > I co mnie obchodzi jakaś matka?

    A co mnie obchodzi twoje mieszkanie?

    > Mogła się ubezpieczyć na taką ewentualność, prawda?* A dziecko ma ojca,

    ROTFL

    Ubezpieczenie od bezrobocia to się może ewentualnie w przypadku kredytu
    trafić. Nie widziałem jeszcze oferty ubezpieczenia - a na pewno nie
    będzie takiej w zakresie ceny porównywalnym z kosztem ubezpieczenia
    nieruchomości od zniszczenia - oferującej utrzymanie na dotychczasowym
    poziomie w przypadku utraty pracy/zdolności do pracy.

    > który powinien mu pomagać w pierwszej kolejności - nie zupełnie obcy

    No popatrz... Ja nie wiedziałem, że ojcowie dostają totalny immunitet i
    są np. nieśmiertelni, nie ulegają wypadkom i zawsze znajdują pracę.

    > właściciel mieszkania. No i skoro państwo chce się opiekować wszystkimi
    > matkami, obłożnie chorymi - to proszę bardzo, niech buduje lokale niech
    > rozdaje mieszkania, ale niech zabierze swoich obywateli z prywatnej
    > własności.

    Było ich tam nie wpuszczać. Przepisy powinieneś znać, wpuściłeś - teraz
    ponoś konsekwencje swojego wyboru.

    > Aha - zarabianie i posiadanie pieniędzy nie jest niczym złym.

    A kto mówił, że jest? Tylko nie zarabiaj kosztem innych.