  • Data: 2006-12-02 15:22:53
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    bank wrote:
    [ciach]

    > Wladza zawsze wie lepiej co obywatel potrzebuje.

    Twierdzisz, że nie potrzebuje dachu nad głową, a jako argument podajesz
    budowę jakiegoś kościoła? Logiki w tym brak...

    > Mnie prawo budowlane nie przeszkadza. Przeciwnie, jest za malo
    > restrykcyjne.

    ROTFL

    Ale przecież ono ogranicza to twoje "święte" prawo własności!

    > bo jest wlascicielem. Tolerowanie, nawet przez siebie, nie zmienia prawa
    > do posiadania.

    Masz schizofrenię? Przecież właśnie przed chwilą walczyłeś zaciekle z
    prawną ochroną posiadania...

    [ciach]

    > Nie zmienia to prawa do wlasnosci.

    Nie zmienia.

    > A juz debilizmem kurewek SN jest wyrok o zasiedzeniu slupow, ktory
    > nigdzie w Europie niw wystepuje.

    Aaa... No i witamy nowe wcielenie zafajdanego trolla od Szczytna i
    Gardockiego... Witamy i żegnamy.