  • Data: 2006-12-03 08:50:43
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:n9i844-3ge.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dla prostych ludzi wszystko jest oczywiste... póki problem ich samych
    > nie dotknie.

    bez znaczenia

    > A konkretnie? Który zapis ustawy ci się nie podoba?

    taki ze to ja musze udowadniac przed sadem ze jestem okradany, jak udowodnie
    ze mam zlodzieja w domu, to panstwo zamiast go pozwolic usunac, kaze mi za
    niego placic i jeszcze szukac mu mieszkania, a ktore tez bedzie kazalo mi
    zaplacic, i dalej caly korowod paranoi z tym zwiazany

    > Rozwód i co? Albo majątek wspólny - i połowa jego. Albo nie wspólny i
    > nadal może sobie siedzieć do czasu ewentualnej eksmisji.

    ale co ciebie czy panstwo to obchodzi, a moze wszystko pozostale bylo na
    zone, to mieszkanie jest jego i mu sie nalezy, elementarne prawo wlasnosci

    > Jak ktoś jest nieprzewidującym debilem, to niech płaci teraz "frycowe".

    nie twoj zasmarkany interes, ma mieszkanie i mu sie ono nalezy, szczegolnie
    jak zamieszkuja je zlodzieje

    > Pierdolisz i pianę z pyska toczysz. Nerwosolku?

    no to zes sie teraz odezwal i pokazales co z ciebie za glab, fakty sa takie
    jak napisalem panstwo chroni w tym wypadku zlodzieja, tak jak za zlodzieja
    uwaza sie jezdzacego na gape, tak zlodziejem jest ktos kto mieszka w cudzj
    wlasnosci i mu za to nie plalci i zmusza wlasciciela do utrzymywania siebie,
    jest to zlodziejstwo a panstwo jeszcze tego zlodzieja chroni pozwalajac w
    swietle prawa dalej okradac zlodzieja, smierdzitu ewidentnym wspoludzialem
    ;)