  • Data: 2004-10-19 20:27:02
    Temat: Re: legitymowanie obywateli
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cl3ris$ram$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem pół żartem, pół serio :)
    > Chodziło mi raczej o prawo do ustalenia tożsamości. Nieletni ulegający
    > demoralizacji właściwie powinien okazać dokument pozwalający na ustalenie
    > jego danych. Jeżeli odmówi, no to Policja, oczywiście.

    Co to znaczy powinien? Na miejscu rzeczonego nieletniego kopnął bym w
    szacowne cztery litery takiego "pedagoga". Legitymowanie, to czynność
    zastrzeżona dla odpowiednich organów. Za samą demoralizację - i to w sumie
    nie wiem jak przez Ciebie rozumianą - to nawet rzeczonego nieletniego ująć
    nie możesz. Więc jak powie Ci, że ma cię ..., to nie możesz nawet zatrzymać
    go do przyjazdu Policji, bo to bezprawne pozbawienie wolności.