    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Tue, 05 Dec 2006 11:05:46 +0100

    toja napisał(a):
    > no niestety nie moge sie z wami zgodzic do konca, otoz sprawa wyglada tak,ze
    > glowny serwisant stwierdzil ze nie widzi sladu zewnetrzego uszkodzenia, tzn

    Nie musi byc sladu zewnetrzengo. Rowniez poprzez odpowiednio silny
    wstrzas lub odgniecenie z drugiej strony (spodu) matrycy moze spowodowac
    jej rozlanie. Matryca sama z siebie sie nie rozleje chocby niewiem jak
    bardzo byla wadliwa.

    > nie ma wgniecenia zarysowania nic (mam to nagrane), ale nie beda robic takiej
    > drogiej naprawy. Jakbym siadla tylkiem za przeproszeniem na tym laptopie to

    j/w - nie trzeba bylo siadac tylkiem na laptopie, zeby dokonac takiego
    uszkodzenia...

    > bym nie robila takich ceregieli bo mam drugi komputer i nie mam czasu na
    > chodzenie po sadach. Rano laptop dzialal, wrocilam do domu i zaczely pokazywac
    > sie kolorowe paski.Nie odpuszcze im ,bo nie zroiblam tego(jestem jedynym

    To w koncu paski czy 'rozlanie'?

    > uzytkownikiem).Wiem ,ze czesto zadarzaja sie takie usterki,bo generalnie
    > laptopy sa pod tym wzgledem mniej wytrzymale od monitora tradycyjnego,a takie

    Od CRT - oczywiscie, od LCD to jedynie te 'blyszczace' sa mniej
    wystrzymale, poniewaz sa pozbawione powloki matowej i np. czyszczenie go
    zbyt mokrymi chustkami moze doprowadzic do takiego stanu...
    Poza tym laptopy nie sa mniej trwale, tylko sa bardziej narażone na
    uszkodzenia. Gwarantuje, ze gdybys codziennie tak kombinowala ze
    stacjonarnym LCDkiem - uszkodzilby sie szybciej od laptopa...

    pozdrawiam,
    Przemek O.