  • Data: 2013-05-01 12:11:15
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ak ustalono w licznych wcześniejszych postępowaniach, zarówno
    > prokuratury jak i sądów, to nie służby prowokowały Sawicką, ale to ona
    > wystąpiła z propozycją załatwienia sprawy za korzyści majątkowe, co
    > zresztą było formalnym powodem założenia jej podsłuchu.

    licznych?
    Wczesniej pisaleś o jednym.
    Mozesz podac?

    > Ale nawet gdyby to służby ją prowokowały (co, podkreślam raz jeszcze -
    > nie miało miejsca!!)

    Ja tam pewnosci nie mam. Skad u ciebie takowa?

    to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    > obywatela, ale w stosunku do funkcjonariusza państwowego, a więc,
    > owszem, obywatela, ale takiego, którego prawa i obowiązku inne są niż
    > "zwykłego" obywatela. Sawicka odpowiadała nie jako "zwykły" obywatel,
    > który chciał pieniądze za to, że będzie coś próbować załatwić, ale jako
    > poseł PO, który wykorzystując swoją państwowa funkcje za pieniądze miał
    > spowodować obejście prawa!!

    Zgadza sie. Dlatego postawiłem pytanie jak powyżej.
    Nie burzy Twojego spokoju w rozgrzeszaniu służb postać pana Kamińskiego?

    > I tak np. odpowiadała niedawno karnie, a wcześniej została wyrzucona na
    > tzw zbity pysk grupa posłów europarlamentu, których niewątpliwie
    > sprowokowali podstawieni dziennikarze do wyrażenia zgody nawet nie na
    > łapówkę (jak Sawicka), ale zaledwie na lobbowanie w pewnej sprawie.
    > Nikomu potem w cywilizowanym świecie nawet do głowy nie przyszło, żeby
    > ich uniewinnić, bo bidulkowie zostali "sprowokowani" do zakazanego czynu!

    Sawickiej tez juz nie ma w parlamencie. I całe szczęscie!
    Ale nie porownujmy prowokacji dziennikarksiej z prowokacją służb, ok?
    Bo trąci demagogią...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam