  • Data: 2013-05-01 15:52:22
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 12:36, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Staram sie nie manipulować.
    > Jednak widzę rożnice miedzy:
    > - postanowieniem sadu pierwszej instancji, a postanowieniem sadu po
    > zazaleniu pierwszego wyroku
    > - postanowienie prokuratury która nie znajduje dośc dowodów od orzeczenia
    > winy przez sąd.
    >
    > Podziwiam twoje przekonanie ze jedna strona jest be a druga cacy.
    > widocznie nie widziałes konferencji p. Kamińskiego przed wyborami...

    Spójrzmy może na twoje przekonanie!;-)

    Ja różnię się od ciebie tym, że jak pisałem, na poparcie mojego
    przekonania mam stenogramy i nagrania ze słowami Sawickiej, a także w
    sumie 6 orzeczeń różnych organów sprawiedliwości, które zajmowały się
    nie czym innym, ale jedynie badaniem prawidłowości działań CBA (w tym
    agenta Tomka) i zgodnie stwierdziły, ze postępowanie to było prawidłowe.
    Ty natomiast nie przedstawiłeś na poparcie swojego przekonania ŻADNYCH!!
    dowodów, oprócz wypowiedzi oskarżonej, która jak wiadomo ma pełne prawo
    kłamać w swojej sprawie, a także słów jednego sędziego, który zresztą
    NIE ZAJMOWAŁ się, nie prowadził żadnego postępowania w sprawie
    prawidłowości działań CBA!

    PS. ja "za to' widziałem np. przemowe posła PO Sekuły do pustych
    krzeseł, za co póxniej nagrodzono go licznymi, wysokimi stanowiskami
    państwowymi, mimo, ze obywatele w jego okolicach nie chcieli sie na
    takie jego promowania zgodzić..
    ;-)