  • Data: 2013-05-01 15:28:00
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 12:11, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > licznych? Wczesniej pisaleś o jednym. Mozesz podac?

    > Ja tam pewnosci nie mam. Skad u ciebie takowa?

    A stąd, ze przeczytałem stenogramy rozmów Sawickiej, których fragmenty w
    jednym z moich wcześniejszych tu postów cytowałem, odsłuchałem tez
    nagrania jej rozmów, do których linki tu kilka razy podawano, a poza tym
    trudno mi uwierzyć, aby prokuratura i sądy, myliły
    się w sumie 6 razy (i to na "korzyść" opozycji w czasie rządów PO!!)

    Ty natomiast wbrew w/w licznym decyzjom organów sprawiedliwości
    powtarzasz tu, że Sawicką "sprowokowano"
    NIC na poparcie tego nie mając oprócz jej płaczliwych wypowiedzi (a
    ona, jako oskarzona w procesie karnym ma pełne prawo kłamać!), a takze
    słów jednego, jedynego sędziego, który, UWAGA!, wcale NIE PROWADZIŁ
    postępowania w sprawie prawidłowości działań CBA, w przeciwieństwie do
    tych w sumię 6 wspomnianych przypadków, gdy sądy i prokuratura zajmowały
    się właśnie tylko kwestią legalności działań CBA!!

    > to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    >
    > Zgadza sie. Dlatego postawiłem pytanie jak powyżej. Nie burzy Twojego
    > spokoju w rozgrzeszaniu służb postać pana Kamińskiego?

    Nie, nie burzy,- uważam, ze był on uczciwym funkcjonariuszem państwa i
    działał w tej sprawie energicznie i uczciwie, w interesie państwa, co
    potwierdzono 6 razy, już za rządów PO.
    Oczywiscie nie pasował potem do ferajny, a więc dlatego został przez
    Tuska wyrzucony..;-

    > Sawickiej tez juz nie ma w parlamencie. I całe szczęscie! Ale nie
    > porownujmy prowokacji dziennikarksiej z prowokacją służb, ok? Bo
    > trąci demagogią...

    To co piszesz to właśnie czystej wody demagogia!;-)