  • Data: 2013-05-01 18:16:02
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2013 17:24, p47 pisze:

    > Twoje mętne wyjasnienia to (jak zwykle) bicie piany,- wyrok zapadł w
    > Polsce, wg obowiązujących w RP przepisów

    A gdzie ja pisałem, że według jakich innych? Języka angielskie użyłem
    wyłącznie dlatego, że język polski nie odróżnia "niewinny" w sensie "nie
    udowodniono winy" od "niewinny" w sensie "udowodniono niewinność".

    > i brzmi "NIEWINNA" z

    W sensie "nie udowodniono winy".

    > wszystkimi tego konsekwencjami, np. prawem do odszkodowania za
    > "cierpienia";-) i stratę zarobków, groźbę pozwów za nazywanie p.

    Owszem. Korzysta z najwyraźniej znienawidzonej przez ciebie podstawowej
    zasady państwa prawa czyli domniemania niewinności.

    [ciach]

    > A więc pogląd Budzika, że nikt Sawickiej nie rozgrzesza jest w sposób
    > oczywisty fałszywy,- ją właśnie rozgrzeszyła III Rzeczpospolita ustami
    > sędziego Rysińskiego!

    No beton...

    Nie przypisano jej winy, bo nie było na to wystarczających dowodów.