  • Data: 2011-10-10 12:35:54
    Temat: Re: kuriozum - droga gminna niepubliczna
    Od: Sonn <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 14:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Dlaczego tak sądzisz, hmm?

    Bo to sprawdzałem w gminie na prośbę mojego teścia, który liczył na
    jakąś ewentualną kasę z tego tytułu. Niestety, grunt z drogą został
    przekazany gminie przez teścia mojego teścia nieodpłatnie.
    Generalnie jest na tym kawałku gminnego gruntu droga dojazdowa do
    posesji, którą własnym sumptem zrobili mieszkańcy tychże posesji. Tak
    więc oficjalnie jest tam droga, której jakoby nie było.

    --
    Sonn