  • Data: 2007-06-13 09:04:12
    Temat: Re: kupno garażu
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 23:10:16 +0200, Maaciek napisał(a):

    > zamierzam kupic garaż na rynku wtórnym z ogłoszenia
    > prosze mi doradzic na co zwrocic uwage i o czym pamietac

    Czy jest KW dla tej nieruchomości?

    > czy wystarczy zwykla umowa kupna sprzedazy czy musimy odwiedzic notariusza

    Jeżeli umowa kupna - to na pewno nie jest to garaż "na gruncie
    sprzedającego", tylko na np. gruncie z gminy, miasta.
    Wtedy nie kupujesz w zasadzie garażu tylko płacisz ... "odstępne". Z takich
    "zakupów"
    to ja się tylko śmieję - po prostu nie będziesz wtedy wlaścicielem tego
    garażu ...

    Jeżeli kupujesz "prawdziwy garaż z KW" - to jak każdą nieruchomość - umowa
    notarialna.

    > wszystkie wskazowki mile widziane

    :)

    --