  • Data: 2007-06-13 13:22:35
    Temat: Re: kupno garażu
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby stać się pełnoprawnym właścicielem - musisz 'otrzymać zgodę'
    > właściciela.
    > To tak jakbyś kupił samochód od osoby która pożyczyła go od kogoś i
    > użytkowała ten samochód. Czy stanie się on twoją własnością jeżeli tej
    > osobie zapłacisz 'odstępne'?
    > Czy dopiero jeżeli prawowity właściciel zawrze z Tobą umowę kupna
    > sprzedaży.

    no tak, ale wlascicielem garazu jest ten wlasciciel ktory ma umowe ze
    spoldzielnia
    Kupilem mieszkanie od spoldzielni ktoro ma status spoldzielczo-
    wlasnosciowego tzn ze nie jest ono moje do czasu wpisu do KW? Ale po co mi
    sie ładowac w koszty i KW robic skoro zgodnie z umową ja jestem wlascicielem
    tego mieszkania?